Η επιστροφή προϊόντων γίνεται με τις κάτωθι διαδικασίες, όρους και προϋποθέσεις :
Α. Γενικοί Όροι και Κανόνες.
- Επικοινωνήστε με το pharmastation.gr, στέλνοντας είτε email στο info@pharmastation.gr είτε καλέστε μας στο 211 4214341, για να ενημερωθούμε για τον λόγο επιστροφής εντός 5 ημερών, από την παραλαβή της παραγγελίας σας, προκειμένου να γίνει αρχικώς δεκτό το αίτημά σας.
- Η επιστροφή των προϊόντων, πρέπει να πραγματοποιηθεί σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε.
- Επιστροφή προϊόντων με ανοιγμένη – αλλοιωμένη την αρχική τους συσκευασία ή χρησιμοποιημένων, δεν είναι δυνατή.
- Δεν είναι δυνατή η επιστροφή για ευπαθή προϊόντα, τρόφιμα, προϊόντα ψυγείου ως επίσης για βρεφικά και παιδικά γάλατα.
- Δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων, που πρόκειται να αλλοιωθούν ή να λήξουν σύντομα, καθώς και αυτών που θεωρούνται ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.
- Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο, αφού φροντίσετε να το παραδώσετε σε κατάλληλη συσκευασία για μεταφορά ή στην ίδια συσκευασία που το παραλάβατε, και όχι φάκελο.
- Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει συνοδευόμενα με το αντίστοιχο παραστατικό αγοράς τους, και στην περίπτωση που για την αγορά έχει εκδοθεί τιμολόγιο, θα πρέπει να εκδοθεί από εσάς, Δελτίο Αποστολής.
- Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το pharmastation.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ή την πίστωση των χρημάτων σας.
- Η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς.
- Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η διαδικασία έχει ως ακολούθως ανάλογα με τον αρχικό τρόπο της πληρωμής σας.
- Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό μας λογαριασμό. Η επιστροφή χρημάτων, θα γίνει με πίστωση στον δικό σας τραπεζικό λογαριασμό.
- Πληρωμή με την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα. Η επιστροφή χρημάτων, θα γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού που είναι συνδεδεμένη η κάρτα σας.
- Πληρωμή με αντικαταβολή. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας υποδείξετε.
- Πληρωμή στο φαρμακείο μας. Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει σύμφωνα με τον αρχικό τρόπο πληρωμής της παραγγελίας σας με χρήση μετρητών ή πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας.
- Οι φωτογραφίες των προϊόντων είναι ενδεικτικές και δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να λειτουργήσουν δεσμευτικά για το pharmastation.gr
Β. Στοιχεία και Διεύθυνση επιστροφών.
ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Χ. ΚΑΝΑΚΑΚΗ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
pharmastation.gr
Λ. ΠΑΤΗΣΙΩΝ 261, ΑΘΗΝΑ, 11254
Γ. Διαδικασία Επιστροφών.
Γ.1. Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής.
Επιστροφή με την συνεργαζόμενή μας εταιρεία ταχυμεταφορών.
- Αφού συσκευάσετε κατάλληλα το προϊόν, συνοδευόμενο με το παραστατικό αγοράς, το παραδίδετε στην συνεργαζόμενή μας εταιρεία ταχυμεταφορών με δική μας χρέωση.
- Κατά την παραλαβή, γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος πληρότητος των όρων – προϋποθέσεων επιστροφής του.
- Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι όροι – προϋποθέσεις, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς βαραίνουν τον ίδιο.
- Εφόσον ισχύουν οι όροι – προϋποθέσεις επιστροφής, κατόπιν επικοινωνίας προχωρούμε:
- στην αντικατάστασή του προϊόντος ή
- στην πλήρη επιστροφή χρημάτων, με πίστωση σύμφωνα με τα οριζόμενα της παραγράφου 9, των Γενικών Όρων και Κανόνων της Πολιτικής Επιστροφών.
Επιστροφή στο Φαρμακείο μας.
- Καλέστε μας προκειμένου να γίνει απαραίτητη συνεννόηση και η παραγγελία του προϊόντος που θα αντικατασταθεί.
- Φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου μας, μαζί με το παραστατικό αγοράς και γίνεται ο απαραίτητος έλεγχος πληρότητος των όρων – προϋποθέσεων επιστροφής του.
- Σε περίπτωση που δεν πληρούνται οι όροι – προϋποθέσεις, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη.
- Εφόσον ισχύουν οι όροι – προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε :
- στην αντικατάσταση του προϊόντος ή
- στην πλήρη επιστροφή χρημάτων με πίστωση σύμφωνα με τα οριζόμενα της παραγράφου 9, των Γενικών Όρων και Κανόνων της Πολιτικής Επιστροφών – Ακυρώσεων.
- Το ωράριο των αλλαγών είναι Δευτέρα-Σάββατο 10:00-20:00
Γ.2. Επιστροφή μη ελαττωματικού προϊόντος ή μη λάθους αποστολής ή κατόπιν επιθυμίας του πελάτη:
- Η διαδικασία είναι η ίδια με αυτήν που περιγράφεται ανωτέρω, στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής.
- Τα έξοδα της επιστροφής (από τον πελάτη προς εμάς) βαρύνουν τον πελάτη.
- Στην περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος με νέο, η παραγγελία θεωρείται νέα και θα ισχύουν οι ανάλογες χρεώσεις αποστολής ή αντικαταβολής εάν επιλεγεί αυτός ο τρόπος πληρωμής.
- Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί νέα παραγγελία, αλλά επιστροφή χρημάτων, η πίστωση γίνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα της παραγράφου 9 των Γενικών Όρων και Κανόνων της Πολιτικής Επιστροφών – Ακυρώσεων.
Δ. Διαδικασία Ακυρώσεων
Η ακύρωση της παραγγελίας, μπορεί να γίνει μέχρι τις επόμενες 3 ώρες, από την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, με την προϋπόθεση να μην έχει παραδοθεί προς αποστολή στην εταιρεία ταχυμεταφορών. Διαφορετικά, ακολουθήστε την διαδικασία “Επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος ή μη λάθους αποστολής ή κατόπιν επιθυμίας του πελάτη”.